
Prodej založený na spolupráci
Prodej založený na spolupráci
Povýšení tradičního prodeje na úroveň vzájemná spoluprácea pratnerství s klienty či zákazníky je na všech úrovních prodejního procesu klíčová disciplína. Dnešní prodejní segmenty B2B a B2C očekávají od prodejců a dodavatelů mnohem více, než jen realizaci objednávek, včasné a správné dodání. Nové technologie umožňují klientům a spotřebitelům činit chytřejší a rychlá rozhodnutí. Jejich požadavky na personalizaci a pohodlí mají zásadní vliv na prodejní úspěch a dlouhodobou spolupráci.
Proto v rámci budování dlouhodobých vztahů budou muset být prodejci ve svém přístupu více orientování na přebírání iniciativy a zodpovědnosti za společný komerční úspěch. Tedy větší vzájemné propojení organizace, prodejců, klientů a obchodních partnerů do prodejního procesu se společným záměrem a cílem. Prodejci a dodavatelé musí zůstat relevantní se skutečně přidánou hodnotou. Musí přebírat roli důvěrníka, experta a řešitele v procesu prodejního úspěchu. Nejen pro vlastní společnost, ale zejména pro společnost klienta. Parametry úspěchu musejí mít jasně vyčíslitelnou hodnotu, kterou organizace přináší svým klientům, zákazníkům a obchodním partnerům. Profesionální a inspirativní přístup prodejců a společností motivuje klienty a spotřebitele, k dosažení společných cílů a dlouhodobého partnerství.
Pro koho je kurz určen: | Prodejci, obchodníci, vyjednavači. Pro všechny co jsou odpovědni za prodejní výsledky a dlouhodobou spolupráci s klienty. |
Délka kurzu: | 4 dny |
Kdo kurz vede: | Dušan Sameliak |
Místo konání: | JVC Pulse Studio |
Jazyk: | Čeština |
Cena: | 15.600,- Kč bez DPH. Cena zahrnuje 4 školicí dny, tréninkové materiály, náklady na školící místnost a techniku. |
Termíny: |
25.5.2023 9:00 -
Přihlásit se
|
Po absolvování tréninku budete vědět:
jak si správně uspořádat akviziční aktivity
|
Jak zvládnout všechny nástroje a přístupy efektivní komunikace s klienty.
|
Jak se připravít a vést účinné jednání po telefonu.
|
Jak přesvědčit klienta pro uskutečnění osobního setkání.
|
Jak efektivně představit společnost a mou osobu novým klientům.
|
Jak připravit a vést účinnou akviziční schůzku.
|
Jak efektivně mapovat rozsah a možnosti spolupráce.
|
Jak zjistit rozhodovací osoby, kritéria a motivaci pro klíčová rozhodnutí.
|
Jak úspěšně prezentovat nabídku a vést nabídkové setkání.
|
Jak jednat s různými osobnostními typy zákazníků.
|
Jak uzavřít prodejní jednání a získání pozitivního ano.
|
Jak rozvíjet síť vztahů a spolupráce se stávajícími zákazníky.
|
Program kurzu

Co říkají klienti a účastníci kurzů
Spolupráce s Dušanem posunula myšlení našich vedoucích k propojení našich týmů a talentů s aspiracemi a strategickými iniciativami organizace. Dušan je akcelerátor pozitivní transformace, který využívá měnící se prostředí v našem podnikání.
Dušan má skvělé zkušenostmi v oblasti rozvoje obchodních dovedností, finanční gramotnosti, budování byznysových vztahů a spolupráce. Velmi oceňuji proaktivní přístup a jeho velkou zkušenost s obchodní praxí, která pomohla našim zástupcům vidět věci z jiného úhlu pohledu.
Dušan změnil myšlení našeho prodejního týmu tak, aby zvýšili úroveň spolupráce a rozšířili partnerství s našimi klienty, aby přinesli sdílenou přidanou hodnotu.
Dušan je zdrojem neotřelých nápadů a tipů, jak propojit teorii z praxí. Dušan je inspirátorem a spolehlivým parťákem nejen pro osobní rozvoj, ale i v otázkách zajištění materiální stability a osobní prosperity.
Dušan je vynikající profesionál se skvělými mezilidskými dovednostmi a rozsáhlými zkušenostmi z praxe. Jeho proaktivní přístup učinil naše workshopy velmi produktivním a přinesl mnoho užitečných nástrojů v našich každodenních činnostech. Dušan umožňuje snadno spojovat lidi a rozvíjet jejich dovednosti v oblasti silných a slabých stránek. Bylo by potěšením znovu spolupracovat s Dušanem na dalších projektech rozvoje lidí.